Шановні учні та батьки!

        В зв’язку з карантином, навчання з 12 березня по 11травня , переведено на дистанційну форму, тому пропоную Вам завдання для виконання під час карантину, які розміщені на сторінці "Дистанційне навчання  6,7,9 класи" на цьому блозі. 

Бажаю успіхів у навчанні, здоров'я та спокою!!!
Робота під час карантину 12.03-16.04 
12.03
6 клас-всесвітня історія
ТЕМА ПЕРСЬКО -ГРЕЦЬКІ ВІЙНИ
https://24tv.ua/veliki_bitvi_marafonska_bitva_n886690;
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ ПАРАГРАФ 33-34 Скласти табличку основних битв війни 
ПАЗЛ -https://learningapps.org/6335211; контурна карта

6 клас -христ. етика
Тема Основа радості Притча про загублену драхму ( Луки 15: 8-10)
https://olgastasyuk.com/pritcha-pro-zagublenu-drahmu/

7 клас-всесвітня історія Середньовічна культура західної Європи 
Презентаціяhttps://naurok.com.ua/prezentaciya-serednovichna-kultura-zahidno-vropi-7-klas-64448.html
Опрацювати  параграф 18-19

9 клас-всесвітня історія 
Тема Японія та Китай 
Опрацювати  параграф 23-24 контурна карта

9 клас- підготовка до ДПА ( виконати завдання 1-2 варіант)

16.03


9 клас- історія України
Практичне заняття:Скласти порівняльну таблицю розвитку українського руху в Російській та Австро-Угорській імперіях у 19 ст.Опрацювати  параграф 27

Індивідуальне навчання
Котляренко С.-Тема Особливості розвитку освіти.Освіта в ІІ пол. 19ст.
https://pidruchniki.com/1541010457031/kulturologiya/osvita_nauka_duhovnomu_zhitti_ukrayini_xix
Сич Ю. 
Тема Турбота  громадян про довкілля, історичну та культурну спадщину України http://oipopp.ed-sp.net/?q=node/14363
17.03
6 клас-всесвітня історія
ТЕМА УТВОРЕННЯ ІМПЕРІЇ АЛЕКСАНДРА МАКЕДОНСЬКОГО  ВІДЕО https://www.youtube.com/watch?v=El-uiYNr0Qw
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ ПАРАГРАФ 40-41 контурна карта
7 клас-  історія України 
Практичне заняття  Виявити вплив західноєвропейських культур на повсякденне життя та розвиток мистецтв у Королівстві Руському . виконати завдання практичної із силкиhttps://vseosvita.ua/library/viaviti-za-dostupnimi-vizualnimi-i-tekstovimi-dzerelami-svidcenna-vplivu-zahidnoevropejskih-kultur-na-povsakdenne-zitta-i-rozvitok-mistectv-u-korolivs-135602.html
9 клас- історія України
Практичне заняття: Підготувати презентаціїпро культурне життя поляків,євреїв, німців на території України в 19 ст. Презентації скинути на мені вайбер

Індивідуальне навчання
Котляренко С.-Доба Мейдзі в Японії
Опрацювати  параграф 24

19.03
6 клас-всесвітня історія Узагальнення з теми " Антична цивілізація" Опрацювати  параграф 43. Виконати завдання І- 4;
ІІ-1,2; 4- письмово в робочих зошитах
6 клас -христ. етика
Тема Відповідальне ставлення до життя. Притча про вірного і невірного раба . Євангеліє від Матвія 24:45-51
https://slovovchitelyu.org/rubrik/metodika/prytcha-pro-virnoho-ta-nevirnoho-sluhu/
7 клас-всесвітня історія 
Практичне заняття . Підготувати презентацію: Середньовічні замки та собори
9 клас-всесвітня історія Спроби модернізації Османської імперії
Опрацювати  параграф 27контурна карта
9 клас- підготовка до ДПА( виконати завдання 3-4 варіант)


30.03


9 клас- історія України-відповіді сфотографувати та скинути мені на вайбер
Урок узагальнення. Тематичне оцінювання
Тестові завдання для тематичного оцінювання
1. В ході яких подій західноукраїнські землі увійшли до складу Австрійської імперії:
а) першого (1722 р.) та третього (1795 р.) поділів Речі Посполитої; Константинопольської австро-турецької конвенції 1775 р.;
б) першого (1722 р.) та третього (1795 р.) поділів Речі Посполитої;
в) Константинопольської австро-турецької конвенції 1775 р.;
г) першого (1722 р.) поділу Речі Посполитої;
д) третього (1795 р.) поділу Речі Посполитої.
2. Назвіть держави, до складу яких входили західноукраїнські землі наприкінці ХVІІІ − у першій половині ХІХ ст.:
а) Австрійська імперія, Велике князівство Литовське;
б) Австрійська імперія, Угорське королівство;
в) Російська імперія, Угорське королівство;
г) Османська імперія, Австрійська імперія.
3. Співвіднесіть адміністративно-територіальну одиницю та назву української території:
1) Коронний край «Королівство Галичини і Лодомерії»;
а) Закарпаття;
2) Угорське королівство;
б) Східна Галичина та Північна Буковина;
в) Північна Буковина і Бессарабія.

4. Співвіднесіть назву української території та поділ території:
1) Східна Галичина;
а) окремий округ;
2) Північна Буковина;
б) поділ на жупи;
3) Закарпаття;
в) поділ на комітати.

5. Своєю мовою вони називали руську, але самоназва українців Західної України була:
а) русини;
б) росіяни;
в) москвофіли;
г) українофоби або українофіли;
д) русофіли.
6. До якої правлячої династії належали реформатори політичного та соціально- економічного життя Марія-Терезія та Йосиф ІІ на західноукраїнських землях:
а) Гедиміновичей;
б) Габсбургів;
в) Ягеллонів;
г) Август;
д) Гогенцолернів.
7. В ході адміністративної реформи Марії-Терезії та Йосифа ІІ на західноукраїнських землях відбувся:
а) поділ Королівства Галичини і Лодомерії на округи на чолі зі старостами;
б) органами місцевого самоврядування стали міські ради, а вищим представницьким органом краю сейм;
в) містами управляли магістрати, призначені імперською адміністрацією; Львів став столицею королівства;
г) всі вищеперелічені варіанти є правильними.
8. В ході аграрної реформи Марії-Терезії та Йосифа ІІ на західноукраїнських землях було:
а) складено «Інвентарі», в яких містилися перелік повинностей та розміри податків, що мали сплачувати селяни на користь поміщиків; панщину було збільшено до семи днів на тиждень, але селяни отримали право на шлюб, навчати дітей у школах;
б) складено «Інвентарі», в яких містилися повинності селян і розміри податків, які вони мали сплачувати; заборона на тілесні покарання, суботню та недільну панщину зменшено панщину до трьох днів на тиждень, а також селяни отримали право на шлюб, навчати дітей у школах;
в) складено «Інвентарі», в яких вказувалися розміри податків відповідно до проживання селянина на родючій або меншродючій території;
г) складено «Інвентарі», відповідно яким селяни отримали право мати одноосібне селянське господарство за межами села – так званий відруб.
д) зменшено панщину до трьох днів на тиждень, а також селяни отримали право на шлюб, навчати дітей у школах.
9. В ході релігійної реформи Марії-Терезії та Йосифа ІІ на західноукраїнських землях відбулося:
а) підпорядкування церкви державі; римсько-католицька і греко-католицька церкви визнані рівноправними;
б) русинська еліта мадяризувалася (перехід на сторону угорців «мадярів») і перейшла в католицтво; греко-католицька церква стала більш незалежною від держави;
в) греко-католицьке духовенство отримало більш широкі права в парламенті Австрійської імперії і мало змогу активізувати національне відродження зі сторони церкви;
г) греко-католики отримали рівні права з католиками на державну службу; рівні права євреїв з представниками інших віросповідань;
д) варіанти а) і г) є правильними.
10. В ході освітньої реформи Марії-Терезії та Йосифа ІІ на західноукраїнських землях було:
а) введено єдину систему початкової освіти та платне подальше навчання в гімназіях та училищах; відновлено автономію університетів; вища освіта жіноцтва на приватних жіночих курсах;
б) створення мережі чоловічих та жіночих класичних гімназій з безкоштовним навчанням, що надавали можливість своїм випускникам вступати до університету та вищої технічної школи;
в) створено у Відні греко-католицьку семінарію «Барбареум»; відновлено діяльність Львівського університету 1784 р.; відкриття «Руського інституту» з українською мовою навчання та створено мережу державних початкових шкіл з рідною мовою навчання;
г) введено політику репресій австрійського монарха в системі освіти; навчання у Львівському університеті переведено на австрійську мову; обов'язковим для вивчення була історія Австрійської корони, католицтво та інші предмети.
11. «Історичне значення реформ Марії-Терезії та Йосифа ІІ полягало:
а) реформи сприяли політичній модернізації краю;
б) посиленню німецького впливу та відсторонення українців від управління;
в) поширенню серед селянства та греко-католицького духовенства позитивного ставлення до правлячої династії Габсбургів;
г) всі вищеперелічені варіанти є правильними.
12. Селянське повстання на Буковині в 1843-1844 рр. очолював:
а) Лук'ян Кобилиця;
б) Олекса Довбуш;
в) Устим Кармелюк;
г) Петро Муха.
13. Традиційна форма збройної боротьби, коли невеликі загони нападали на панські та державні маєтки, розправляючись з адміністрацією. Рух набрав особливого поширення в 1810-1825 рр., але окремі виступи тривали аж до 1848 р. В історію України це ввійшло як:
а) «Холерні бунти»;
б) «Рух братства тарасівців»;
в) «партизанська боротьба»;
г) у «Таврію за волею»;
д) Рух опришків.
14. «Холерні бунти» в Закарпатті 1831 року мали за привід обмеження у пересуванні селян (так звані карантини) через епідемію холери, проте насправді виступи мали інший характер. Який був характер виступів під час «Холерних бунтів»:
а) антипольський;
б) антирелігійний;
в) антиполітичний;
г) антифеодальний;
д) антиросійський.
15. Студенти Львівської семінарії І. Вагилевич та Я. Головацький на чолі з М. Шашкевичем заснували в 1833 р. у Львові:
а) Громаду;
б) «Руську трійцю»;
в) Наукове товариство ім. Т. Г. Шевченка;
г) «Братство тарасівців»;
д) єзуїтський колегіум.
16. Метою «Руської трійці» було:
а) ведення боротьби за визволення українського народу від національного та соціального гніту;
б) розширення національно-культурних та політичних прав українців;
в) формування патріотичного національного руху у Галичині за допомогою Просвітництва;
г) самостійна суверенна Україна, соборна й неподільна «від Сяну по Кубань, від Карпатів по Кавказ».
17. Перша україномовна книга, видана в Західній Україні у 1837 р. діячами «Руської трійці» називалася:
а) «Русалка Дністрова»;
б) «Альманах»;
в) «Києвській телеграфъ»;
г) «Самостійна Україна».
18. 2 травня 1848 р. представниками греко-католицького духовенства та української інтелігенції у Львові було створено:
а) Національну раду;
б) Львівське греко-католицьке братство;
в) «Руський собор»;
г) «Руський інститут»;
д) Головну руську раду.
19. На чолі Головної руської ради були:
а) Г. Яхимович та М. Куземський;
б) Я. Головацький та М. Шашкевич;
в) І. Вагилевич та Я. Головацький;
г) Г. Яхимович, Я. Головацький та М. Шашкевич.
20. «Поділ Галичини на Західну (польську) та Східну (українську), запровадження української мови в діловодстві, рівний доступ до державних посад українців та поляків, зрівняння в правах греко-католицького духовенства з представниками інших віросповідань, а також призначення на посади чиновників у Східній Галичині осіб, що володіють українською мовою» було програмною вимогою:
а) «Руський собор»;
б) Національну раду;
в) Головної руської ради;
г) Львівське греко-католицьке братство;
д) «Руський інститут»;
21. Вершиною діяльності Головної руської ради стало:
а) видання української газети «Зоря Українська» та створення «Галицько-Волинської матиці»;
б) видання української газети «Українське слово» та створення «Галицько-Української матиці»;
в) видання української газети «Західноукраїнська Зоря» та створення «Галицько-Руської матиці»;
г) видання української газети «Зоря Галицька» та створення «Галицько-Руської матиці».
22. «Галицько-Руська матиця» − це:
а) політична партія на Західній Україні, що представляла інтереси українців у парламенті Австрійської імперії;
б) організація, що займалася виданням підручників українською мовою;в) політичний журнал «Руської трійці», що видався раз на рік за кордоном в Женеві;
г) брошура, що видавалася як програмний документ представниками Кирило-Мефодіївського братства.

Індивідуальне навчання
Котляренко С.-Тема Наука.Наукові товариства у ІІ пол. 19ст.

Сич Ю. 
Тема Земля- спільний дім https://subject.com.ua/lesson/world/4klas_2/26.html
31.03
6 клас-всесвітня історія

ТЕМА. Природно-географічні умови Апеннінського півострова. Виникнення міста Риму.Римська республіка уV-I ст.до н.е.

Подивитись відео по цій ссилці  

https://www.youtube.com/watch?v=A5DbE1483SM 

Опрацювати  параграф  44-45
У " Мій клас" зробити тест



7 клас-  історія України 

ТЕМА. Урок узагальнення Тематичне оцінювання

Тести вирішити письмово, сфотографувати та скинути мені на вайбер
Тест: "КОРОЛІВСТВО РУСЬКЕ 
(ГАЛИЦЬКО-ВОЛИНСЬКА ДЕРЖАВА)".

Завдання №1   ВИБІР ОДНІЄЇ ПРАВИЛЬНОЇ ВІДПОВІДІ
В якому бою загинув князь Роман Мстиславович?
1)
у бою проти половців 1239
2)
у бою під Завихвостом на Віслі 1205р.
3)
у поході проти монголо-татар 1240-1241рр.
4)
у поході проти литовців і ятвягів 1243р.

Завдання №2   ВИБІР ОДНІЄЇ ПРАВИЛЬНОЇ ВІДПОВІДІ
Ярослав Осомисл князював на Галицькій землі  у
1)
1240-1245рр.
2)
1153-1187рр.
3)
1185-1187рр.
4)
1199-1205рр.

Завдання №3   ВИБІР ОДНІЄЇ ПРАВИЛЬНОЇ ВІДПОВІДІ
Хто вперше об’єднав Галицьке і Волинське князівства в єдину державу?
1)
Волинський князь Роман Мстиславович
2)
Переяславський князь Ярослав
3)
Галицький князь Володимир
4)
Київський князь Володимир Мономах

Завдання №4   ВИБІР ОДНІЄЇ ПРАВИЛЬНОЇ ВІДПОВІДІ
Вкажіть роки князювання Романа Мстиславича?
1)
1177-1194рр.
2)
1199-1205рр.
3)
1153-1187рр.
4)
1180-1202рр.

Завдання №5   ВИБІР ОДНІЄЇ ПРАВИЛЬНОЇ ВІДПОВІДІ
В якому році утворилась Галицько-Волинська держава?
1)
1199р.
2)
1104р.
3)
1153р.
4)
1177р.

Завдання №6   ВИБІР ОДНІЄЇ ПРАВИЛЬНОЇ ВІДПОВІДІ
В якому році відбулося утвердження Данила Романовича в Галичині?
1)
1238р.
2)
1199р.
3)
1205р.
4)
1242р.

Завдання №7   ВИБІР ОДНІЄЇ ПРАВИЛЬНОЇ ВІДПОВІДІ
Грамоти ханів Золотої Орди, що надавали право на управління окремими державами чи областями, підлеглим Орді.
1)
ясир
2)
ярлик
3)
ясса
4)
пергамент

Завдання №8   ВИБІР ОДНІЄЇ ПРАВИЛЬНОЇ ВІДПОВІДІ
Зміна торговельної кон’юнктури, частковий занепад Києва як торгового центру наприкінці ХІ - ХІІ ст. сприяли:
1)
політичній роздробленості
2)
посиленню залежності Русі від Візантійської імперії
3)
втраті державної незалежності Русі
4)
занепаду ремесла та сільського господарства

Завдання №9   ВИБІР ОДНІЄЇ ПРАВИЛЬНОЇ ВІДПОВІДІ
Похід новгород-сіверського князя Ігоря проти половців, незабаром описаний у "Слові про похід Ігоревім", відбувся у
1)
1184р.
2)
1106р.
3)
1206р.
4)
1185р.

Завдання №10   ВИБІР ОДНІЄЇ ПРАВИЛЬНОЇ ВІДПОВІДІ
Вкажіть рік найдавнішої згадки у київському літописі назви «Україна»
1)
1187 р.
2)
1097 р.
3)
1132 р.
4)
1087 р.

Завдання №11   ВИБІР ОДНІЄЇ ПРАВИЛЬНОЇ ВІДПОВІДІ
Позначте варіант, де названо подію, після якої Данило Романович остаточно утвердився як правитель Галицько-Волинської держави:
1)
битва на р. Калка
2)
битва під Дорогичином
3)
підкорення Києва
4)
Ярославська битва

Завдання №12   ВИБІР ОДНІЄЇ ПРАВИЛЬНОЇ ВІДПОВІДІ
Позначте варіант, у якому названо наслідок поїздки Данила Галицького до Золотої Орди:
1)
укладання угоди про спільні воєнні дії
2)
здобуття повної самостійності князівства
3)
укладання угоди про торгівлю
4)
визнання васальної залежності князівства.

Завдання №13   ВИБІР ОДНІЄЇ ПРАВИЛЬНОЇ ВІДПОВІДІ
Позначте ім’я князя, який переніс столицю Галицько-Волинської держави з Холма до Львова:
1)
Володимир
2)
Юрій II Болеслав
3)
Юрій І
4)
Лев І;

Завдання №14   ВИБІР ОДНІЄЇ ПРАВИЛЬНОЇ ВІДПОВІДІ
Позначте ім’я галицького «славетного співця», про якого йдеться в Галицько-Волинському літописі:
1)
Братила
2)
Боян
3)
Алімпій
4)
Митуса

Завдання №15   ВИБІР ОДНІЄЇ ПРАВИЛЬНОЇ ВІДПОВІДІ
Яке місто було захоплене і розорене монголами в 1240 р.?
1)
Чернігів
2)
Переяслав
3)
Галич
4)
Київ

Завдання №16   ВИБІР ОДНІЄЇ ПРАВИЛЬНОЇ ВІДПОВІДІ
Що стало передумовою тимчасової втрати в 1205 р. державної єдності Галицько-Волинського князівства?
1)
монгольська навала на землі Південно-Західної Русі
2)
агресія Угорського та Польського королівств
3)
змова галицьких бояр на чолі з боярином Володиславом Кормильчичем
4)
загибель князя Романа Мстиславича у битві під Завихостом

Завдання №17   ВИБІР ОДНІЄЇ ПРАВИЛЬНОЇ ВІДПОВІДІ
Унаслідок Ярославської битви (1245 р.) князь Данило Романович
1)
поширив свою владу на Волинь і відновив єдність держави свого батька
2)
позбувся політичної залежності від ханів Золотої Орди
3)
зупинив просування тевтонських рицарів-хрестоносців на руські землі
4)
зламав опір галицького боярства та остаточно утвердився при владі

Завдання №18   ВИБІР ОДНІЄЇ ПРАВИЛЬНОЇ ВІДПОВІДІ
У період правління якого князя Галицько-Волинська держава потрапила в залежність від Золотої Орди?
1)
Мстислав Володимирович
2)
Роман Мстиславич
3)
Ярослав Осмомисл
4)
Данило Романович

Завдання №19   ВИБІР ОДНІЄЇ ПРАВИЛЬНОЇ ВІДПОВІДІ
Чим було зумовлене руйнування Данилом Галицьким укріплень частини міст у Галичині та на Волині?
1)
зміцненням королівської влади
2)
поразкою у боротьбі з монголами
3)
боротьбою з боярською опозицією
4)
успіхами у боротьбі з Угорщиною та Польщею

Завдання №20   ВИБІР ОДНІЄЇ ПРАВИЛЬНОЇ ВІДПОВІДІ
У битві на річці Калка в 1223 р. союзниками руських князів були
1)
монголи
2)
хозари
3)
печеніги
4)
половці

Завдання №21   ВИБІР ОДНІЄЇ ПРАВИЛЬНОЇ ВІДПОВІДІ
Про якого князя йдеться в уривку із джерела? «І оддав він Київ у руки [воєводі] Дмитрові [щоб] удержати [город] проти іноплемінних народів, безбожних татар (монголів)…»
1)
Володимир Мономах
2)
Ярослав Осмомисл
3)
Данило Галицький
4)
Роман Мстиславич

Завдання №22   ВИБІР ОДНІЄЇ ПРАВИЛЬНОЇ ВІДПОВІДІ
У якому році відбулась подія, описана в уривку із джерела? «Данило вийшов з військом із Холма та на третій день став у Галичі… увійшов у свій город… та прийняв стіл свого батька, та проголосив перемогу…»
1)
1238 р.
2)
1245 р.
3)
1199 р.
4)
1205 р.

Завдання №23   ВИБІР ОДНІЄЇ ПРАВИЛЬНОЇ ВІДПОВІДІ
Який київський храм став останнім центром опору киян під час облоги міста монгольськими військами хана Батия в 1240 р.?
1)
Михайлівський Золотоверхий собор
2)
Софійський собор
3)
Успенський собор
4)
Десятинна церква

Завдання №24   ВИБІР ОДНІЄЇ ПРАВИЛЬНОЇ ВІДПОВІДІ
«Не почавивши бджіл, меду не наїсися» Про що свідчить вислів Роман Мстиславовича
1)
розправа з кочівниками
2)
страчення бояр
3)
перемога над рицарями-хрестоносцями
4)
збір меду диких бджіл

Завдання №25   ВИБІР ОДНІЄЇ ПРАВИЛЬНОЇ ВІДПОВІДІ
У 1238 р. Данило Романович розгромив під ______________ тевтонських рицарів, що вторглися в його володіння. За літописом, Данило напередодні битви виголосив: «Не годиться держати нашу батьківщину крижевникам (хрестоносцям)».
1)
Дорогочином
2)
Ярославлем
3)
Холмом
4)
Завихвостом

Завдання №26   ВИБІР ОДНІЄЇ ПРАВИЛЬНОЇ ВІДПОВІДІ
 Великий західний похід очолив хан
1)
Батий (Бату)
2)
Субудай
3)
Удигей
4)
Чингісхан

Завдання №27   ВИБІР ОДНІЄЇ ПРАВИЛЬНОЇ ВІДПОВІДІ
У 1242 р. монголи повернулися до причорноморських і прикаспійських степів, де заснували власну державу ______________ зі столицею в місті Сарай (Палац) у дельті річки Волги.
1)
Золота Орда
2)
Діамантова Орда
3)
Мідна Орда
4)
Срібна Орда

Завдання №28   ВИБІР ОДНІЄЇ ПРАВИЛЬНОЇ ВІДПОВІДІ
Який князь домігся утворення окремої Галицької православної митрополії (1303 р.), зміцнивши свою владу та незалежність князівства.
1)
Юрій ІІ  Болеслав
2)
Юрій I
3)
Данило Галицький
4)
Лев І

Завдання №29   ВИБІР ОДНІЄЇ ПРАВИЛЬНОЇ ВІДПОВІДІ
Останній самостійний володар князівства під ім’ям _________________ (1325—1340 рр.).
1)
Василько
2)
Лев І Шалений
3)
Юрій ІІ Болеслав
4)
Юрій І Львович

Завдання №30   ВИБІР ОДНІЄЇ ПРАВИЛЬНОЇ ВІДПОВІДІ
Між Польщею і Литвою було укладене перемир’я: Галичина відійшла до Польщі, а Волинь із містами Володимир, Луцьк, Белз, Холм та Берестейщиною — до Литви. Такий поділ був скріплений у 1366 р. договором
1)
«Вічний мир»
2)
«Андрусівське перемир'я»
3)
«Білоцерківський»
4)
«Компьєнське перемир'я»

Завдання №31   ВИБІР ОДНІЄЇ ПРАВИЛЬНОЇ ВІДПОВІДІ
Кревська унія
1)
1285
2)
1485
3)
1185
4)
1385 р.


Завдання №32   ВСТАНОВЛЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ
Співвіднесіть терміни лівої та правої  колонки:
1)
Курултай
1)
Монгольська держава заснована ханом Батиєм  яка охоплювала величезну територію – від р. Іртиш на сході до Карпат на Заході
2)
Золота Орда
2)
Навівнезалежні держави на які розпалася Монгольська держава
3)
Улус
3)
Вожді племен у монголів
4)
Нойон
4)
Великий з’їзд монгольської знаті


5)
Ханський наглядач за діяльністю руських князів

Завдання №33   ВИБІР ОДНІЄЇ ПРАВИЛЬНОЇ ВІДПОВІДІ
«…І не було чути (нічого) од звуків скрипіння возів його, ревіння безлічі верблюдів його  і  од  звуків  іржання  стад  коней його,  і  сповнена  була земля Руська ворогами».
Про яку подію йдеться в наведеному уривку з документа?
1)
Битва під Ярославлем
2)
Оборона Києва
3)
Битва під Дорогочином
4)
Грюнвальдська битва

Завдання №34   ВСТАНОВЛЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ
Установіть відповідність
1)
ясир
1)
намісник хана Золотої Орди в підвладних країнах, який проводив облік населення й збирав данину.
2)
хан
2)
грамота-дозвіл від монгольського хана на володіння землями в обмін на визнання його зверхності та зобов’язання сплачувати йому данину
3)
баскак
3)
бранці, полонені, яких захоплювали під час розбійниць­ких нападів
4)
ярлик
4)
військовий вождь монголів, який передавав владу у спадок


5)
знатний монгол, який піднявся над рядовими родичами


Завдання №35   ВСТАНОВЛЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ
Співвіднесіть дати з подіями.
1)
1340 р.
1)
об’єднання Галицького та Волинського князівств
2)
1199 р.
2)
похід хана Батия на Русь
3)
1223 р.
3)
розпад Галицько-Волинської держави.
4)
1236 р.
4)
битва на р. Калці


5)
взяття монголами Києва

Завдання №36   ВСТАНОВЛЕННЯ ПРАВИЛЬНОЇ ПОСЛІДОВНОСТІ
Розташуйте назви українських князівств у послідовності їх загарбання монголо-татарами:
1)
Галицько-Волинське
2)
Переяславське
3)
Київське
4)
Чернігівське

Завдання №37   ВСТАНОВЛЕННЯ ПРАВИЛЬНОЇ ПОСЛІДОВНОСТІ
Розташуйте в хронологічній послідовності події:
1)
битва на р. Калка
2)
закінчення руйнівних походів монголо-татар.
3)
початок правління Юрія І
4)
облога і розорення Києва військами хана Батия

Завдання №38  ВСТАНОВЛЕННЯ ПРАВИЛЬНОЇ ПОСЛІДОВНОСТІ
Установіть послідовність подій
1)
Перша згадка назви «Україна» в писемних джерелах
2)
Любецький з’їзд князів
3)
Коронування Данила Галицького
4)
Захоплення Києва монголами на чолі з ханом Батиєм

Завдання №39  ВИБІР ТРЬОХ ПРАВИЛЬНИХ ВІДПОВІДЕЙ
Позначте словосполучення, що характеризують особливості архітектури Галицько-Волинської держави:
1)
 здобутки романської архітектури
2)
чітке планування міст
3)
червона плінфа
4)
відсутність орнаментів
5)
відсутність дитинця
6)
вапняні блоки
7)
 головний осередок розвитку архітектури - міста

Завдання №40   ВИБІР ТРЬОХ ПРАВИЛЬНИХ ВІДПОВІДЕЙ
 Позначте правильні твердження щодо історичного значення коронації Данила Галицького:
1)
збагачення Даниловичів
2)
посилилась роль галицького боярства
3)
покладено край зазіханням іноземних держав на українські землі
4)
королівство стало силою, здатною об’єднати навколо себе інші українські землі;
5)
князівство звільнилося від золотоординської залежності
6)
Галицько-Волинське князівство за законом стало самостійною Українською державою;
7)
існування Української держави визнала Європа;

Завдання №41   ВИБІР ТРЬОХ ПРАВИЛЬНИХ ВІДПОВІДЕЙ
Після приєднання Києва під владою Романа Мстиславича опинилися Київське, _________,  _________,  _________ князівства.
1)
Володимиро-Суздальське
2)
Чернігівське
3)
Переяславське
4)
Волинське
5)
Галицьке
6)
Турово-Пінське
7)
Новгород-Сіверське

Завдання №42   ВИБІР ТРЬОХ ПРАВИЛЬНИХ ВІДПОВІДЕЙ
Установіть послідовність правління князів:
1)
Лев Данилович.
2)
Роман Мстиславович;
3)
Юрій ІІ Болеслав
4)
Данило Галицький;




9 клас- історія України

Тема. Особливост ісоціально-економічного розвитку.Монополізація .Кооперативний рух.

Для того, щоб пригадати особливості економічного розвитку українських земель в складі Російської імперії наприкінці ХІХ ст., давайте переглянемо відео

«Розвиток промисловості в Наддніпрянщині в др. пол. ХІХ ст.»:  https://www.youtube.com/watch?v=t9tVg1twzGw

 

Сьогодні ми починаємо вивчення нового розділу в курсі історії України 9 класу – «Україна початку ХХ ст. перед викликами модернізації». Для того, щоб сформувати повноцінну картину модернізаційних процесів не можна оминути питання соціально-економічного розвитку.

(відеоматеріали, які можна використовувати для підготовки:
·       Історична правда: Секрети найбагатших українських меценатів. Цукрові магнати Терещенки :   https://www.youtube.com/watch?v=GJgeGyxBV1E
·       Михайло Терещенко. Історичний фильм:   https://www.youtube.com/watch?v=GX8puAKnqWc
·       Документальний фільм «Родина Терещенків»:   https://www.youtube.com/watch?v=vAkquAEb3D0
·       Історична правда: Секрети найбагатших українських меценатів (Семеренко, Чикаленко). Меценати культури:
Розвиток сільського господарства та кооперативний рух.
(відеоматеріал, який можна використовувати для підготовки:

·       Микола Васильович Левитський – артільний батько: https://www.youtube.com/watch?v=zNPHXKueuZE )

 Опрацювати  параграф  28 та

 скласти таблицю

Соціально-економічний розвиток українських земель на початку ХХ ст

Наддніпрянська Україна
Промисловість

Сільське господарство

Становище населення


02.04
6 клас-
Тема. Військова експансія Риму
Ознайомитися ви можете краще з темою, перейшовши на посилання  https://www.youtube.com/watch?v=Rcddn-Hzkec
Основні дати та події: 264-241 р. до н.е. – Перша пунічна війна;
                                                    218-201 рр. до н. е. – Друга пунічна війна;
                                                     149-146 рр. до н. е. – Третя пунічна війна;
  то

   У оп Скласти узагальнюючу таблицю «Пунічні війни»:
Назва
Періодизація
Наслідки війни
















6 клас -христ. етика Продовжуєм вивчення теми
Тема .Відповідальне ставлення до життя. Притча про вірного і невірного раба . Євангеліє від Матвія 24:45-51
https://slovovchitelyu.org/rubrik/metodika/prytcha-pro-virnoho-ta-nevirnoho-sluhu/

7 клас-всесвітня історія 
Урок узагальнення.
 Пройти тести за посиланням
https://docs.google.com/forms/d/1iFUtQcAaVskpVi3wNw6bJgFQq2LCFE9VrD9sD67DyOY/edit#response=ACYDBNhQPcK-F1SzovlshaSqBBJqo5L5iIJz26awZlrbutrFWHgHHLtNjTqrYNgeQRfCYB8
9 клас-всесвітня історія

 Урок узагальнення.Тематичне оцінювання

Пройти тестування за посиланням

https://naurok.com.ua/test-z-temi-modernizaciya-kra-n-vropi-ta-ameriki-v-ostanniy-tretini-xix-na-pochatku-xx-st-111843.html

9 клас- факультатив 
Повідомлення про В.Антоновича, М.Драгованова на вибір

06.04


9 клас- історія України
Тема Регіональна спеціалізація промисловості й сільського господарства.Кооперативний рух
Д/з  опрацювати параграф 28, пункт 2 ст.193-194
Індивідуальне навчання
Котляренко С.-
Тема Музика. Музеї. Українські підприємці-благодійники 
 Історична правда: Секрети найбагатших українських меценатів. Цукрові магнати Терещенки :   https://www.youtube.com/watch?v=GJgeGyxBV1E
·       Михайло Терещенко. Історичний фильм:   https://www.youtube.com/watch?v=GX8puAKnqWc
·       Документальний фільм «Родина Терещенків»:   https://www.youtube.com/watch?v=vAkquAEb3D0
·       Історична правда: Секрети найбагатших українських меценатів (Семеренко, Чикаленко). Меценати культури:

07.04
6 клас-всесвітня історія
Тема: Диктатура Цезаря
Відео по темі
https://www.youtube.com/watch?v=CltpcZvIW9Q

Пройти тестування за посиланням
https://docs.google.com/forms/d/1toErX4ryipoJD0I3c8eZANqOedDdRW6TIgO5h7oMm_8/edit
Опрацювати  параграф 47

7 клас-  історія України 
Тема Входження українських земель до складу Великого князівства Литовського.
Подивитись відео по посиланні          https://www.youtube.com/watch?v=j_SHV_VXr84
Пройти тестування за посиланням
https://docs.google.com/forms/d/1kZ0JAGpEeTl86mJELjNe7b6CdXcgbyPv3MZs8N7zzkM/edit
Опрацювати  параграф 23

9 клас- історія України 
Тема Суспільно -політичне життя Наддніпрянщини на початку XX ст. 
На закріплення пройти тест за цим посиланням
https://docs.google.com/forms/d/1hM6JDetZhLOVuG6_nqltOdU4jMCs8q7ZJHpEVTPV5m8/edit
Опрацювати  параграф 29

Індивідуальне навчання
Котляренко С.-
Тема: Британське володарювання в Індії
Опрацювати  параграф 25

09.04
6 клас-всесвітня історія
Тема. Римська імперія. Октавіан Август 
Переглянути відео за цим посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=6XwcOUXfXs0
На закріплення пройти тест за цим посилання
https://docs.google.com/forms/d/1RkAeIM-yZxKPJVih3G2dcxBZwoW8cS3n-uH_BkN2Umo/edit
Опрацювати  параграф 48

6 клас -христ. етика
Тема 
7 клас-всесвітня історія  
Тема Чернечі лицарські ордени - прочитати конспект-

9 клас-всесвітня історія

Тема Міжнародні відносини наприкінці ХХ ст. Початок боротьби за переділ світу.

Опрацювати  параграф 26.Скласти хронологічну таблицю: 

основні події у міжнародних відносинах наприкінці ХХ ст.

9 клас-
13.04


9 клас- історія України
Тема Події російської революції 1905-1907 в Україні
Передивитися відеопрезентацію за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=zGIjDsBSYYU
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ ПАРАГРАФ 30
Індивідуальне навчання
Котляренко С.-Тема 
Сич Ю. 
Тема 
14.04
6 клас-всесвітня історія
ТЕМА
Практична робота
7 клас-  історія України 
Тема Держави середньовічного Криму
подивитись відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=_hAdIboJxUs
Пройти тест за посиланням
 https://docs.google.com/forms/d/1M_G5B4QYSsOGQF75sW2vc0W41Yn_30Rs5DorGB6XPkE/edit
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ ПАРАГРАФ 24
9 клас- історія України
Тема Столипінська аграрна реформа
Пройти тест за посиланням
https://docs.google.com/forms/d/192uwm1OckltCJFFMAN06MyeCVR3WRxw5CzE6liszY_A/edit
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ ПАРАГРАФ 31

Індивідуальне навчання
Котляренко С.-
Опрацювати  параграф 

16.04
6 клас-всесвітня історія  
Урок узагальнення з теми " Давній Рим за царської та республіканської доби"
 Скласити кросворд по параграфах 44-48
Крилаті вислови та слова Стародавнього Риму за посиланням
http://lifetips.org.ua/1216-krilat-vislovi-ta-slova-starodavnogo-rimu.html
6 клас -христ. етика Щедрість та захланність
Презентація за посиланням https://naurok.com.ua/prezentaciya-schedrist-i-zahlanist-94831.html
7 клас-всесвітня історія 
Тема Угорське королівство за Іштвана І. Ян Гус. Гуситські війни.
Відео: https://www.youtube.com/watch?v=iv_yQlnnGpU
Опрацювати  параграф 20-21
9 клас-всесвітня історія 
Тема Україна в геополітичних планах Російської, Німецької,Австро-Угорської імперій на зламі ХХ ст.
Опрацювати  конспект за 16.04
9 класфакультатив 
Повідомлення про І.Пулюй,І.Мечніков,О. Версай на вибір

21.04
6 клас-всесвітня історія
ТЕМА Урок контролю( тематична) Давній Рим за царської та республіканської доби"
завдання для написання контрольної за посиланням
https://docs.google.com/forms/d/171MaTwfX1YhNMUKrK-IEvqea8PzqgcixigLwBBzDl3c/edit

7 клас-  історія України 
Тема Суспільне і церковне життя на теренах України ХІV-ХVст. Сільське господарство, ремесла і торгівля. Міста  та магдебурзьке право.
Відео за посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?v=L1_3j97bCMQ
1.      Соціальна структура суспільства
Опрацювати  ст.177-179          
1) Назвіть основні категорії населення українського суспільства. Яка з них була найчисленніша?
2) Виходячи зі складу населення, назвіть основні галузі господарства.
3) Назвіть з числа наведених категорій населення тих, кого можна віднести до привілейованих і залежних. 
Опрацьовуючи матеріал підручника про основні ознаки економічного життя українців, учні мають дати відповіді на питання.
 Які системи обробки землі використовували селяни у XIV-XV ст.? Чому в різних регіонах використовувалися різні системи обробки?
 Поясніть значення слів «кріпацтво», «панщина», «оброк», «пан», «челядь».
Використовуючи метод «Мозкового штурму», учні дають оцінку змінам, що відбувалися у становищі українського селянства.
Висновок. У XIV-XV ст. відбувається процес закріпачення селянства, що призвело до уповільнення розвитку сільського господарства та посилення боротьби проти поневолючів.
2.      Розвиток міст. Поширення магдебурзького права
Учитель. У ХІІІ ст. в країнах Європи почалося процес відродження міст як політичних та економічних центрів. Значно пожвавилася торгівля, відчутно розвинулися ремесла. Міста починають боротьбу проти своїх власників - феодалів і церкви. В разі перемоги городян міста отримували право на самоврядування.
1) Яку назву отримало право міст на самоврядування?
2) Звідки походить ця назва?
 Міста на українських землях також докладали чимало зусиль, щоб отримати право на самоврядування.
Робота з підручником
За допомогою підручника складіть схему, яка б відображала основні категорії селян та характеризувала їхнє становище.
Мій конспект
Галузь господарства

Особливості розвитку

Сільське господарство


Промисли




3.   Зростання міст. Магдебурзьке право
Розповідь учителя
У ХІІІ ст. в країнах Європи розпочався процес відродження міст як політичних та економічних центрів. Значно пожвавилася торгівля, відчутно розвинулися ремесла. Міста починають боротьбу проти своїх власників — феодалів і церкви. У разі перемоги городян міста отримували право на самоврядування.

Робота із джерелом
Прочитайте уривок із джерела та дайте відповіді на запитанн-.усно
(Це місто) дуже багате на іноземні товари, бо нема шляху більш звичного, як давня, давно прокладена і добре відома дорога, що веде з чорноморського порту, міста Кафи, через ворота Таврики, на Таванську переправу на Дніпрі, а звідти степом у (це місто); цією дорогою відправляють з Азії, Персії, Індії, Аравії і Сирії на північ у Московію, Псков, Новгород, Швецію і Данію всі східні товари, а саме: коштовні камені, шовк і шовкові тканини, ладан, пахощі, шафран, перець й інші прянощі. Цією дорогою часто їдуть іноземні купці; вони створюють загони, іноді в тисячу осіб, які називають караванами, і супроводять обози, що складаються з численних навантажених возів і нав’ючених верблюдів. Раніше такі каравани платили значне мито… при переправі через Борисфен у Тавані; там і до цього часу збереглась у цілості кам’яна будівля зі склепіннями, яку і наші, і татари, і греки називають Вітовтовою банею, і розповідають, що в ній жив колись митник Великого князівства Литовського, що збирав мито…
У непоказних київських хатах зустрічається не тільки достаток, але навіть величезна кількість плодів, овочів, меду, м’яса, риби… Мені самому доводилося бачити шовк, який обходився дешевше, ніж льон у Вільні, і перець, дешевший за сіль.
1)  Про яке місто йдеться у спогадах сучасника
2)  Яку роль воно відігравало в міжнародній торгівлі в ХV—ХVІ ст.?
3)  Який «звичний шлях» пригадує автор?
4)  Із якими країнами українські землі були пов’язані торговельними шляхами?
5)  Чому для перевезення товарів купці об’єднувалися в каравани? Що їм загрожувало?
6)  Як наведене джерело відображає розвиток торгівлі в місті?
Аналіз інформації
Історик М. Довнар-Запольський зазначає: «У міщанах південних міст було б помилково вбачати міський клас у власному розумінні цього поняття. Він був міським тільки у сенсі осілості в місті, виконанні міських повинностей та користуванні старовинними міськими вольностями. За своїми ж заняттями південне міщанство було нижчим військово-службовим класом…»
1)  Якими були основні заняття жителів звичайних міст?
2)  Чим були викликані особливості занять міщан півдня України?
Пошук інформації
1)  Із представників яких національностей складалося населення великих міст у Центрі, на Сході, Заході, Півдні України?
2)  Чим ви можете пояснити відмінності в етнічному складі українських міст?
3)  Поміркуйте та поясніть, чому сільське населення не відрізнялося такою «строкатістю».
Робота із джерелом
Прочитайте уривок із книги М. Аркаса «Історія України-Руси» та дайте відповіді на запитання.
Багато городів за ті часи дістали од князів Литовських так зване «магдебурзьке право». Це право давало городянам велику самостійність і незалежність од влади державної; по тому праву городська рада порядкувала усіма справами в городі: громада вибирала з-поміж себе «бургомістра» і «лаву», в котрій було чотири «райці», 12 «лавників» (присяжні засідателі) і «війт»; війта обирали до смерті — він був судією для городян. «Рада» і «лава» звалися заразом «магістрат».
1)  Поясніть, що таке «магдебурзьке право».
2)  Чому міста бажали його отримати?
3)  Складіть схему, яка б відображала систему самоврядування за магдебурзьким правом.
Робота із джерелом
Прочитайте уривок із юридичного коментаря 1565 р. про права і обов’язки міської ради та дайте відповіді на запитання.
Обов’язком ради і бурмістрів є принаймні раз на тиждень, або кожний раз, коли вимагатиме потреба, збиратися в ратушу, радитися про добро громади, здобувати нові користі для громади і запобігати шкодам, залагоджувати й розсуджувати всілякі спори, вишукувати способи, щоб їжа і напої у місті не були дорогими, і карати продавців, які порушуватимуть розпорядження райців або загальні ухвали. Окрім цього, вони мають наглядати за пекарями, різниками, шинкарями, пильнувати обману в мірах і вагах під час продажу їжі, напоїв та іншого товару… Рада також має запобігати сваркам у місті, боронити від кривд сиріт і вдів та викорінювати шкідливі і безчесні ігри — карти, кості й таке інше негідне. Кожного року рада мусить складати рахунки з усіх міських прибутків перед старшими й визначнішими людьми з громади.
1)  Поясніть значення слів «рада», «бурмістр», «ратуша», «райці».
2)  Визначте основні обов’язки міської ради.
3)  Які порушення зустрічалися в середньовічних містах найчастіше?
4)  Чи необхідно розв’язувати перелічені у джерелі проблеми в сучасному місті? Який орган самоврядування займається основними проблемами вашого міста?


V. Закріплення навчального матеріалу.
Завдання на закріплення

Тестове завдання
Установіть відповідність між визначеннями та поняттями. (Завдання заздалегідь оформлене на дошці.)-письмово
1   адміністративний орган, суд у цивільних справах
2   посадова особа, що керувала діяльністю ради
3   орган міського самоврядування
4   кримінальний суд
А  магістрат
Б   рада
В  лава
Г   бурмістр
Д  війт

VІІ.  Повідомлення домашнього завдання.
1.    Опрацювати відповідний матеріал підручника.-параграф25-26



9 клас- історія України
Тема Суспільно-політичне життя на зах українських землях на поч ХХ ст.
Передивитися відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=BIgnQHRPaKM
Опрацювати  параграф 34
Індивідуальне навчання
Котляренко С.-
Опрацювати  параграф 

23.04
6 клас-всесвітня історія  
Тема Римська імперія. Октавіан Август
Відеоhttps://www.youtube.com/watch?v=Fam1WBVhpPU
Опрацювати  параграф 48
6 клас -христ. етика 
7 клас-всесвітня історія 
Тема Північно- Східна Русь
Презентація за росиланням    https://vseosvita.ua/library/didakticni-materiali-prezentacia-do-uroku-pivnicno-shidna-rus-v-xi-xv-stvsesvitna-istoria-7-klas-134621.html
Опрацювати  параграф 22-23
Тема 
9 клас-всесвітня історія 
Тема Урок узагальнення.Тематичне оцінювання. 
Міжнародні відносини
Пройти тести за посиланням
https://docs.google.com/forms/d/1Txk3DoiYX4Bu7zSzbGUftvvO4C1S-sWAJWrep0QU9K4/edit
9 класфакультатив 
Повідомлення про Л.Українку,М.Заньковецька,
 С. Крушельницька


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Завдання для 7 класу

Завдання для 6 класу з історії та християнської етики